Energaqua a.s.
Vítejte na stránkách firmy ENERGOAQUA a. s., provoz telekomunikace.
Produkty
Zákaznická podpora
Energoaqua a.s.
ENERGOAQUA, a.s.
1. máje 823
Rožnov pod Radhoštěm
756 61

 
 

  Služby telefonní ústředny

Obsah
Volání telefonního účastníka
interní komunikace
volba účastníka jiné telekomunikační sítě
volání partnerské stanice
repertoár (zkrácená volba)
opakovaná volba posledního volaného čísla
zpětné volání na posledního volajícího

Během hovoru
podržení hovoru
dotazové volání
konzultace čekajícího klepajícího hovoru
přepojení hovoru
makléřské hovory (přepínání hovorů)
tříčlenná koference
parkování hovorů

Volaný je nedosažitelný
klepání čekajícího hovoru

Hlasová a faxová pošta
přesměrování hovorů do hlasové a faxové pošty
přetečení na hlasovou a faxovou poštu
vybíraní vzkazů z hlasové a faxové pošty
úmyslný přechod do hlasové a faxové pošty

Jste nepřítomen
přesměrování hovorů
zrušení přesměrování hovorů
přetečení hovorů na partnerskou stanici

Nechcete být rušen
nerušit
dočasná ochrana před klepáním dalších hovorů

Další funkce
substituce
sebrání hovoru
upomínání schůzek (budík)
uzamčení stanice
frekvenční volba

Přizpusobení vaší stanice
změna osobního hesla
změna partnerského čísla

Slyšitelné informace
pípání během hovoru
hlasový průvodce
hudba při držení hovoru
seznam tónů

Volání telefonního účastníka

Interní komunikace

Zvedněte sluchátko a zvolte interní číslo účastníka

Volba účastníka v jiné telekomunikační síti

Zvedněte sluchátko, zvolte 0 a potom číslo volaného telefonního účastníka. Potvrzení volby proveďte zadáním znaku #.

Volání partnerské stanice

Tato služba umožňuje volat stanici, jež je definována jako přidružená.

Použití:

  • zvedněte sluchátko a zvolte #1.

Repertoár (zkrácená volba)

Vaše stanice umožňuje vytvoření osobního repertoáru na 12 pozicích přístupných s použitím numerické klávesnice.

Pro programování kláves:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *2. Vyberte si klávesu, ke které bude číslo uložené do paměti vztaženo (0-9).

Zvolte číslo, které má být uloženo do paměti a zavěste sluchátko pro potvrzení.

Jak volit z repertoáru:

  • zvedněte sluchátko, zvolte #2 a poté stiskněte klávesu (0­9) s odpovídajícím naprogramovaným číslem, které má být odesláno.

Opakovaná volba posledního volaného čísla

Uložení posledního volaného čísla do paměti probíhá automaticky. Opakovanou volbu vyvoláte zvednutím sluchátka a zvolením #0.

Zpětné volání na posledního volaného

Tato služba umožňuje volat posledního interního volaného, jehož volání zůstalo bez odezvy:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *3.

Během hovoru

Podržení hovoru

Tato služba dovoluje podržení hovoru.

Použití:

  • u přístroje s rotačním číselníkem: zvolíme R (krátký poklep po vidlici).
  • u tlačítkového DTMF přístroje: krátce stiskněte R.

Pro návrat do podrženého hovoru:

  • u přístroje s rotačním číselníkem: zavěste, vaše stanice zazvoní a zdvihněte sluchátko.
  • u tlačítkového DTMF přístroje: krátce stiskněte R.

Dotazové volání

Tato služba umožňuje volat druhého interního nebo externího účastníka bez ztráty spojení s původním účastníkem hovoru.

Použití:

Podržte hovor jak popsáno výše, a zvolte číslo druhého účastníka.Pokud není odezva nebo je obsazeno, vrátíte se do původního hovoru:

  • u přístroje s rotačním číselníkem: zavěste, vaše stanice zazvoní a vrátíte se do původního hovoru.
  • u tlačítkového DTMF přístroje: stiskněte R a R.

Konzultace čekajícího klepajícího hovoru

Tato služba umožňuje během rozhovoru s prvním účastníkem, odpovědět druhému účastníku, který je v čekání (je slyšet ¨pip¨):

  • pro zodpovězení čekajícího hovoru zvolte: R*1
  • pro návrat do hovoru s původním volajícím zvolte: R*1

Přepojení hovoru

Po provedení úkonu dotazového volání vám přepojení hovoru umožní vytvořit spojení mezi dvěma účastníky, s nimiž jste hovořili, za podmínky že alespoň jedem z nich není volajícím z veřejné sítě.

Předání hovoru můžete provést dvěma způsoby:

  • s ohlášením, kdy vyčkáte na odezvu druhého účastníka a poté zavěsíte,
  • bez ohlášení, kdy zavěsíte hned po zaslechnutí vyzváněcího tónu linky druhého účastníka.

Pokud přepojení hovoru na linku druhého účastníka není povoleno, vrátí se hovor zpět na vaší stanici automaticky.

Makléřské hovory (přepínání hovorů)

Po uskutečnění úkonu dotazového hovoru můžete střídavě hovořit s oběma účastníky. Pokaždé, když budete potřebovat přejít z jednoho hovoru do druhého:

  • zvolte R*1.

Oba vaši partneři se nikdy navzájem neuslyší a nevznikne mezi nimi spojení.

Tříčlenná konference

Po uskutečnění úkonu dotazového hovoru můžete současně hovořit s oběma partnery.

Použití:

  • u přístroje s rotačním číselníkem: zvolte 3.
  • u tlačítkového DTMF přístroje: stiskněte Ra zvolte 3.

Konferenci zrušíte a vrátíte se do hovoru jen s prvním účastníkem, stejně jako při potvrzování.

Parkování hovoru

Tato služba vám umožní zaparkovat hovor s externím telefonním účastníkem tak, abyste v něm mohli pokračovat z kterékoli stanice v systému.

Pro zaparkování hovoru:

  • zvolte R*0následované číslem stanice, pro kterou chcete hovor podržet. Pokud číslo stanice nezvolíte, bude příchozí hovor zaparkován na vaší vlastní stanici.

Pro převzetí zaparkovaného hovoru ze stanice, na které hovor parkuje:

  • zvolte *0.

Pokud chcete hovor odparkovat z jiné stanice, než na které je hovor zaparkován:

  • zadejte *0 a číslo stanice, na které hovor parkuje.

Volaný je nedosažitelný

Klepaní čekajícího hovoru

Jestliže váš partner hovoří v, kdy mu zavoláte, můžete mu dát signál, že ho voláte a vyčkávat bez toho, abyste museli zavěsit.

Použití:

  • zvolte 4.Signál o klepání čekajícího hovoru představuje pípání slyšitelné v hovoru(. . atd.).

Jestliže je volaný vybaven víc linkovou stanicí, bude váš hovor, pokud je některá z linek volná, automaticky podržen. V opačném případě uslyšíte zvláštní obsazovací tón.

Hlasová pošta

Přesměrování hovorů do hlasové pošty

Tato služba umožňuje směrovat vaše příchozí hovory do schránky hlasové pošty.

Použití:

  • okamžité přesměrování hovorů:, zvedněte sluchátko, zadejte *40 a poté #89
  • zpožděné přesměrování hovorů: zvedněte sluchátko, zadejte *42 a poté #89

Pro zrušení přesměrování hovorů:

  • zvedněte sluchátko a zadejte #40.

Přetečení na hlasovou a faxovou poštu

Tato služba umožňuje přetečení na hlasovou poštu, v případě, že není žádná odezva.

Můžete jí použít, když je hlasová pošta deklarována jako partnerská stanice.

Použití:

  • aktivace přetečení: zvedněte sluchátko a zadejte *82,
  • zrušení přetečení: zvedněte sluchátko a zadejte #82.

Vybírání vzkazu z hlasové pošty

Hlasový průvodce vás upozorní na vzkazy ve vaší hlasové schránce.

Pro získání přístupu do vaší schránky:

  • zvedněte sluchátko a zadejte *90.

Poté budete vedeni vedení hlasovým průvodcem systému.

Úmyslný přechod do hlasové a faxové pošty

Jestliže vaše volání zůstává bez odezvy, zadejte 83a budete přepojeni do prostředí hlasové pošty.

Jste nepřítomen

Přesměrování hovoru

Tato služba umožňuje přesmerovat hovory pro vaší stanici na jinou podle vaší volby.

Existují čtyři způsoby přesměrování hovorů.

Pokud chcete potvrdit:

  • okamžité přesměrování hovoru, zvedněte sluchátko a zvolte*40,
  • přesměrování hovoru v případě obsazené linky, zvedněte sluchátko a zvolte*41,
  • zpožděné přesměrování, zvedněte sluchátko a zvolte*42,
  • zpožděné přesměrování, nebo okamžité v případě obsazené linky, zvedněte sluchátko a zvolte*43.

Poté zadejte číslo telefonní stanice, na kterou si přejete přesměrovat hovory (pokud není deklarována jako přidružená linka), a zavěste.

Dálkové přesměrování vám umožňuje přesměrovat z jakékoli stanice příchozí hovory pro vaší stanici na stanici podle vašeho výběru.

Použití:

  • zvedněte sluchátko, zvolte *5 a poté zadejte číslo linky, na kterou mají být hovory přesměrovány a číslo vaší stanice.

Poznámka:

Pokud jde o okamžité přesměrování hovoru, může být cílovou také externí telefonní stanice.

Zrušení přesměrování hovorů

Chcete-li přesměrování hovorů zrušit, zvedněte sluchátko a z:

  • přesměrované stanice zadejte #40,
  • z jakékoli stanice v systému zvolte #5 a poté zadejte číslo přesměrované stanice.

Přetečení hovoru na partnerskou stanici

Tato služba dovoluje potvrzení přetečení vašich přicházejících hovorů, pokud není odezva z vaší stanice, na stanici deklarovanou jako partnerská.

Pro potvrzení přetečení:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *82.

Pro zrušení přetečení:

  • zvedněte sluchátko a zvolte #82.

Poznámka:

Pokud je současně inicializováno přetečení hovorů a zpožděné přesměrování, všechny hovory jsou přesměrovány (přesměrování má vyšší prioritu).

Nechcete být rušen

Nerušit

Pokud nechcete být rušeni, můžete vaší stanici znepřístupnit pro všechny volající.

Použití:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *44 následované vaším osobním heslem,
  • pro zrušení této funkce zvedněte sluchátko a zvolte *44.

Dočasná ochrana před klepáním dalších hovorů

Tato služba umožňuje, ještě před navázáním spojení, chránit vaší linku před klepáním dalších přicházejících hovorů.

Použití:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *84. Poté normálně navažte spojení. Jakmile zavěsíte, zruší se tato ochrana automaticky.

Další funkce

Substituce

Dovoluje přenést všechny naprogramované funkce vaší stanice na jinou stanici, u niž se zrovna nacházíte:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *6 následované číslem vaší stanice a vaším osobním heslem. Poté máte k dispozici všechny funkce vaší stanice.

Sebrání hovoru

Tato služba umožňuje vyřídit hovor určený pro jinou stanici, jestliže tato je součástí stejné skupiny stanic jako je vaše:

  • zvedněte sluchátko a zvolte #6.

Pokud není odezva, zvolte #7následované číslem stanice, na které hovor vyzvání.

Upomínání schůzek (budík)

Tato služba dovoluje, aby vaše stanice zazvonila ve vámi naprogramovanou dobu:

  • zvedněte sluchátko a zvolte *81 následované dvěma číslicemi pro hodinu a dvěma pro minutu.

Pokud si přejete, aby upomínka zazvonila na jiné než vaší stanici , zadejte číslo stanice.

Pro zrušení upomínání zvedněte sluchátko a zvolte #81.

Uzamčení stanice

Tato služba dovoluje uzamknout vaší stanici pro znemožnění přístupu k externímu volání:

  • pro potvrzení uzamčení zvedněte sluchátko a zvolte *85,
  • pro odemknutí zvedněte sluchátko a zvolte *85následované vaším osobním heslem.
  • Pro uskutečnění externího telefonního hovoru zvolte 0 následovanou osobním heslem a externím číslem volaného.

Frekvenční volba

Tato služba dovoluje během hovoru odeslat informaci v podobě tónu. Pro přechod na frekvenční volbu (DTMF) zvolte 80.

Poznámka

Tento úkon je nutný pouze u stanic s pulzní volbou.

Přizpůsobení vaší stanice

Změna osobního hesla

Tato funkce vám dovolí heslo změnit.

Použití:

  • Zvedněte sluchátko a zvolte *87 následované součastným heslem. Poté zadejte heslo nové.

Osobní heslo se skládá ze čtyř číselných znaků (09a *, #).

Změna partnerského čísla

Tato služba dovoluje měnit vaší partnerskou stanici.

Použití:

  • Zvedněte sluchátko a zvolte *89následované vašim osobním heslem. Potom zadejte nové číslo partnerské stanice.

Slyšitelné informace

Pípání během hovoru

Další volající se snaží o spojení s vámi ( . .atd.).

Hlasový průvodce

Pomáhá vás vést při výběru a provádění funkcí .

Hudba při držení hovoru

Naznačuje vašemu partnerovi, že spojení bylo dočasně přerušeno a zpříjemňuje jeho čekání.

Seznam tónů


Oznamovací

Kontrolní vyzváněcí

Obsazovací

Odkazovací

Vysvětlivky

R ­ poklep- krátkodobé stlačení vidlice mikrotelefonu v rozsahu 0,12 ­ 0,7 sekundy. U telefonů sfrekvenční volbou tlačítko FLASH.

DTMF­ frekvenční volba.

 

 
     
Energoaqua.cz Eanet Kontakt Zákaznická podpora Energaqua a.s.